Monday, December 12, 2011

Sepetang di JPO (Johor Premium Outlet)~~~


Inilah pemandangan JPO dari jauh....


Cantikkan....



Di atas ni antara outlet-outlet yang ada: Zegna outlet, DKNY, CK, ARMANI exchange, MICHAEL KORS
Tak suka???suka barangan sukan?? JPO ada butik Nike and Adidas
Dah boring dengan koleksi lingerie yang ada? La Senza ada....hari ini sales punya pasal depa jual 10 undies RM50...wow..tadi tengok dah dekat nak licin dah orang2 beli... Kalau tak bawa duit, jangan risau..di sini ada Maybank dan kalau kena ragut pun tak apa, sini ada balai polis :p


Selain itu, ada satu fenomena yang jarang-jarang kita nampak kalau time shopping di Johor Bahru ni di mana ada kedai-kedai yang customernya beratur panjang di luar kedai. Mungkin sebab crowd yang ada hari ini memang terlalu ramai.


Brand yang menyebabkan manusia-manusia sanggup beratur tadi seperti Coach (beg tangan sahaja up to RM1000 and above) dan The Fossil(betul tak ku eja ni?)

Di sini juga ada food court, coffee bean, Baskin robins, Shanghai tang, star bucks...but sorry no fast food cam McD or KFC...OLeh kerana me and my mum dah kenyang makan McD di Senai Airport..Kami tak makan di food court situ. So tak dapatlah nak jadi food critics utk korang.Surau or rest room semua ada...so, kalau ke sini tidak perlu risau.


Akan tetapi...aku hanya larat membeli 2 pasang kasut yang harganya tidak melebihi RM50. Jenamanya macam Carlo Rino,Vinci or Padini...seriously brand yang aku mampu.. hehe.. sebabnya kan...sebabnya kan...tengok apa aku nampak di salah satu butik..


After 50% less pun masih RM500+....mampu???

// Apa-apa pun...aktiviti window shopping kali ni memang seronok..tak dapat beli sentuh dan pura-pura mampu pun jadilah..oh ye pesanan sedikit daripada aku, kalau pergi tu pakai T-shirt je..tak yahla melaram lebih2..make up cair nnt sebab kawasan luar butik dan kedai open air okay?? Jangan gatai2 nak g pakai sweater or baju kurung...terbakor nanti..sekian untuk aktiviti hari ini..daaaaaaaa

4 comments:

  1. beb..next time kita hang out bersama di sini okay??

    ReplyDelete
  2. sesuai ke tok kite2..x X-klusip sgt ke? bwahahhaa..pastu..KENAPE mkn kt SENAI AIRPORT? *konfius ni*

    ReplyDelete
  3. Sesuai...cuci mata je pun okay... :)
    makan kat airport tu sebab sesat sekejap..

    ReplyDelete