Tuesday, December 20, 2011

Clark Hatch Danga Bay ~~~~ JOm senam! Part 2

Dah kurus??? Not so fast...aku pun tak boleh tak makan nasi kan..so..just wait. Setakat ni aku tak guna lagi 3 kali free personal trainer tu. Aku just masuk kelas dancing and aerobic ...it's fun!! Semalam aku masuk kelas yang trainernya Dino (he is really cute)...pump and shape is the name of the class.. Mak datukkk!!! Sangat sakit seluruh muscle aku!! Dino ni asyik wow here and there sebab dalam kelas dia semua 'babe'..kalau ikut logik..perempuan nak besarkan muscle buat apa..tapi ni la hakikatnya..perempuan lebih rajin dan sanggup demi kecantikan kan? Actually, aku pun tak buat sgt yang untuk biceps..aku tak mau la upper arm aku mcm Malek Noor kan..so buat ala kadar. Tapi i really do need to shape up my upper body and my butt :p
(untuk kepuasan diri..apa salahnya..sesungguhnya aku buat semua ni bukan sebab untuk pasangan (tak ada pun..) or whatever-ever..it's just because i love myself and want to take a really good care of it)

Setelah beberapa hari workout, aku perasan yang tangan aku memang tak kuat dan my leg is very heavy.. :p due to my fat thigh i guess. So, kena regular lorr, baru alah bisa tegal biasa. Berat tak turun, like what my sis said, bulan pertama memang tak turun, tapi kena jaga pemakanan jangan makan nasi dan minum air banyak-banyak. Part minum air banyak2 tu bolehlah lagi aku cuba, part tak makan nasi tu..mak aihh, susah sangat bagi aku. Ala2 tak mungkin kot.

Hari ni aku masuk kelas salsa..best sangat! Tapi peluh tak berapa so aku tambah lagi 15 - 30 mins of cardio. Esok nak masuk kelas cardio boot pulak..memang peluh tak hingat la. Kelas cycling pun best, confirm peha and betis gila sakit.

So, if you ask me berbaloi atau tidak join Clark Hatch..my answer is definitely YES..worth every cent. It's my second hobby after traditional dance kot :)

Alright ...stay healthy everyone! Be gorgeous and cool..

No comments:

Post a Comment