Monday, July 2, 2012

Heartbreak.com ~~~ Peluang jana pendapatan !!! Kenapa, tak percaya?

Sedang aku melayari website2..blog2 yang menawarkan rekaan badges untuk anak murid aku yang skor A untuk subjek BM.....i find one website that is quit interesting. Walaupun baru join, dun worry...i'll keep u guys update!! Pernah tak dengar tentang nuffnang?? atau churp churp..? Setiap iklan yang di'click' dapat memberi peluang untuk kita jana income rite? Yang ini pun sama.. Click link di bawah ini untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk yang dijual..bukan sesuatu yang illegal hokayyy?
Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?
Ini website untuk menjana pendapatan ala2 nuffnang..setiap click, setiap pembelian..komisen akan dimasukkan ke dalam akaun anda!!! Menarik kan? So, i decided to share this with all of u. Minimum pendapatan bermula dengan RM50 sebulan. Since modal pun tak perlu, it's a serious BUSINESS...bukan MLM ponn.. Update duit masuk itu kalau nuffnang seminggu sekali kan? Tapi yang ini HARI-HARI!!! Click gambar / link bawah ini untuk menyertai:
Lepas dah masuk...u olls mesti sign in as a member dulu, lepas tuh baru click icon yang paling atas, warna pink..then after u got your own account,click MYHB!Affiliate then tadaaaa...!!! Start to promote HB on your forum or blogs... It's easy like 123.. :) Selamat mencuba!Kalau tak percaya..tiada paksaan, insyaAllah saya akan update lagi tentang HB..

No comments:

Post a Comment